به گزارش روز یکشنبه ایرنا از استانداری گلستان رئیس ستاد انتخابات استان در این نشست گفت: برای برگزاری مطلوب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 11 فرآیند برنامه ریزی شده که از یازدهم اسفند با معرفی معتمدین جهت تشکیل هیأت اجرایی مرکزی توسط وزیر کشور آغاز و در 29 اردیبهشت 96 با برگزاری انتخابات به پایان خواهد رسید.
علی اصغر طهماسبی ادامه داد: از 22 فروردین با دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور ، در مدت سه روز هیات های اجرایی تشکیل خواهند شد.
وی بیان کرد: همچنین جهت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 19 فرایند مد نظر است که اولین آن با تشکیل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد و فرایند دوم از 25 اسفند با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور اجرایی می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اضافه کرد: ثبت نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری از 22 لغایت 26 فروردین ماه به مدت 5 روز خواهد بود و داوطلبانی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان تأیید شود می توانند از 8 لغایت 27 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز تبلیغات داشته باشند.
طهماسبی اضافه کرد: مدت تبلیغات برای نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز از 21 لغایت 27 اردیبهشت ماه به مدت 7 روز خواهد بود.
وی ادامه داد که برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری هدف اعضای ستاد انتخابات استان گلستان به تبعیت از وزارت کشور خواهد بود.
1648/6203
*دریافت کننده: پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.