به گزارش روزشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در احکامی محمد حسینی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان تعیین کرد.
همچنین بی بی عصمت سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان انتخاب شد.
علی جزندری مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان، محمدرضا حسنی مقدم مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد امنیت انتخابات استان تعیین شدند.
همچنین سید مهدی موسوی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات، اسماعیل حسین پور مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان انتخاب شدند.
شهرام حیدر زاده معاون فناوری اطلاعات و امنیت شبکه مرکز برنامه ریزی،نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، مدیرکل حراست استانداری نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلام ستاد انتخابات استان و مدیرکل ثبت احوال با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان معرفی و منصوب شدند.
2047* خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.