به گزارش ایرنا، دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: مرتضی طبیبی جبلی به عنوان رئیس، حجت‌ الاسلام و المسلمین عبدالجواد عبداللهی، محمدرضا اکرمی، حسن حسینعلی‌ زاده خراسانی و مرتضی آرسته به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان معرفی شدند.
این دفتر اضافه کرد: شورای نگهبان همچنین در احکام دیگری، یاد شدگان را به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان معرفی کرد.
دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، افزود: اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات میان‌ دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان نیز در روزهای آینده انتخاب و معرفی خواهند شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، مرحله اول میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
بر اساس قانون، نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده نمایندگان مجلس است که در جلسه 17 آذر مجمع نمایندگان استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی و اکبر ترکی بعنوان هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای های شهر و روستا در استان انتخاب شدند.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.