رحمان محمدی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با روند رو به رشد تاکتیکی تیم، برد در دو بازی آینده با امتیاز کامل، مقابل شهرداری تبریز و شهرداری اراک که هم سطح تیم هاوش هستند، می تواند جایگاه تیم را از رده های انتهای جدول به میانه جدول ارتقا دهد.
وی گفت: تیم والییال هاوش در دو بازی گذشته خود برابر تیم های سایپا و پارسه تهران که بازی سنگینی نیز بود، می توانست پیروز میدان هم باشد، اما چنین نشد.
محمدی راد اضافه کرد: همه تیم های حاضر در لیگ برتر در نیم فصل دوم تلاش زیادی برای قرار گرفتن درجمع هشت تیم و در ادامه جزو چهار تیم برتر انجام می دهند و بنابراین بازی در مقابل آنان بسیار سخت خواهد بود.
وی با تمجید از بازی خوب شاگردانش در دو بازی گذشته بویژه درمقابل سایپا درتهران، تصریح کرد: با تکرار این بازی ها که برای مردم و تماشاگران خونگرم گنبدی قابل قبول است و با توجه به فاصله کم تیم های نیمه دوم جدول 12 تیمی لیگ، تیم هاوش می تواند با دو برد متوالی و با کسب امتیاز کامل بازی ها، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.
سرمربی تیم والیبال هاوش که تیمش در 14 بازی گذشته سه برد و 10 امتیاز کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار دارد، یادآور شد: بازیکنان هاوش بایستی با تلاش بیشتر، به روند رو به رشد خود ادامه دهند.
محمدی راد به تیم شهرداری تبریز که فردا با آن بازی دارد، نیز اشاره کرد و گفت: این تیم با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید، چهره ای متفاوت به خود گرفته و در دو هفته گذشته، دو برد خوب کسب کرده است.
وی افزود: تیم شهرداری تبریز با ادامه روند فعلی خود می تواند یکی از شانس های حضور در جمع هشت تیم و یا چهار تیم برتر لیگ برتر باشد.
محمدی راد اضافه کرد: براین اساس تیم هاوش، فردا عصر بازی سختی مقابل تیم شهرداری تبریز خواهد داشت و امیدواریم بازیکنان ما با اجرای برنامه های تاکتیکی تمرین شده و ارائه یک بازی خوب، هر سه امتیاز بازی را به دست آورند.
وی تصریح کرد: تیم هاوش بازیکن مصدوم یا محرومی برای بازی فردا مقابل شهرداری تبریز ندارد و بازیکنان با انگیزه و آمادگی بالا و البته درسایه حمایت خوب تماشاگران، در مقابل این تیم خوب تبریزی به میدان خواهند رفت.
بازی دو تیم هاوش گنبدکاووس و شهرداری تبریز از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور بزرگداشت شهدای منا، فردا (یکشنبه) در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار می شود.
تیم شهرداری تبریز با کسب 17 امتیاز از 13 بازی در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم هاوش گنبدکاووس نیز با سه برد از 14 بازی و کسب 10 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزا نوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.