سیروس صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون اجرای هشت طرح عمرانی خدماتی شامل سنگ فرش، جدول گذاری، لایروبی و احداث کانال، دفع آب های سطحی، احداث پل، اصلاح شبکه معابر، احداث بوستان و آسفالت راه در 45 روستای بخش مرکزی سرپل ذهاب با بیش از 10میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دهیاری ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون سه طرح عمرانی خدماتی در هشت روستای سرپل ذهاب تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح های یاد شده، 37 طرح عمرانی دیگر در روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب در دست اجراست و پیش بینی می شود تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
بخشدار مرکزی سرپل ذهاب، ایجاد رضایتمندی و ارائه خدمت بی منت به روستائیان را از اهداف مهم دولت دانست و اضافه کرد که دولت تدبیر و امید در تلاش است صادقانه در جهت ارائه خدمت به مردم گام بردارد و این امر را با جدیت دنبال می کند.
صادقی، ساماندهی و استفاده مناسب از معابر و اجرای ساخت و سازهای قانونی در روستاها را از اهداف مهم اجرای طرح های عمرانی ذکر کرد و گفت: اجرای مناسب این طرح های خدماتی موجب خواهد شد تا خدمات بهتری به مردم مناطق روستایی ارائه شود.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق ، دارای 226 روستا و 141 دهیاری فعال است.
7079/7399/3012/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.