به گزارش خبرنگار ایرنا هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات استانداری افزود: در این استان و در اجرای اقتصاد مقاومتی طرح هایی مانند فولاد ازنا پس از 10 سال رکود به نحو بسیار مطلوبی با اشتغالزایی 200 نفرفعال شده است.
وی با تاکید بر این که مدیران دستگاه های اجرایی باید عملکرد دستگاه ها را در راستای اقتصاد مقاومتی در صدا و سیما مطرح کنند ،بیان کرد: افتتاح و آبگیری سدهای حوضیان ، تاج امیر و رودبار ، گازرسانی 934 روستا ، ارائه تسهیلات بانکی در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی ، اجرای طرح تطویل باند فرودگاه خرم آباد ،اجرای طرح های آزاد راه و اجرای یک هزار و 500 طرح بسیج سازندگی در این استان در دولت تدبیر و امید قابل توجه است.
وی با تاکید بر این که خدمات ارزنده و مثبت دولت گام مهمی در راستای سرمایه گذاری و رونق بازار کسب و کار این استان است اضافه کرد:اقتصاد مقاومتی علمی است که کشورهای دنیا به دنبال این برنامه هستند و خوشبختانه در ایران همه قوا و گروه ها بر آن اجماع دارند.
استاندار لرستان همچنین گفت: اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به گفتمان مردمی شود و به عنوان یک فرهنگ در کشور مطرح شود.
وی بیان کرد :28 رویکرد اصلی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است که 11 مورد اشاره به گفتمان مردمی دارد.
وی با اشاره به مشکلات شرکت پارسیلون لرستان و لزوم بیان ضعف های موجود در این شرکت گفت : در این راستا اقدامات ریشه ای جهت رفع مشکلات این شرکت انجام شده است در حالیکه در دولت های قبلی این مسئله توجه نشده بود.
بازوند افزود : بیان نحوه خصوصی سازی در این استان در دولت قبلی و اقدامات کنونی امری ضروری است.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی**انتشاردهنده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.