رییس هیات بوکس گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: بخشی از این کمک ها برای تهیه ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و اقلام بهداشتی و پیشگیرانه در بسته هایی به ارزش یک و نیم میلیون ریال اختصاص یافت که همه آن ها بین نیازمندان توزیع شد.

 علی بیانی اظهار داشت: توزیع هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، توزیع صد دست لباس بچه، توزیع روزانه ۳۰۰ قرص نان و توزیع ۲ هزار جفت دستکش و ماسک، از دیگر کمک های بوکسورهای گلستانی برای کمک به مهار کرونا بود که بخش عمده آن ها در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای گلستان توزیع شد.

وی همچنین گفت که مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی کردن خانه ها و کوچه و خیابان های مناطق حاشیه شهرها، از دیگر تلاش های مشتزنان گلستان در شرایط کرونایی بود که روند توزیع این کمک ها همچنان نیز ادامه دارد.

 گلستان ۸۰۰ مشتزن دارد

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶ هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.