به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس بعدازظهر یکشنبه در حاشیه اجرای طرح اهدا بسته های غذایی به نیازمندان اظهارکرد: رزمایشی بعد از فرمان رهبری هم توسط نهادهای انقلابیمانند ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بهزیستی و هم توسط خیران انجام شد.

وی افزود: دو روز قبل از ماه رمضان در گرگان، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان آغاز شد و خوشبختانه هدف این بوده که بسته های حمایتی به کسانی برسد که طرح پوشش نهادهای حمایتی نیستند.

حق شناس گفت: تاکنون ۱۵۰ هزار بسته در بین خانواده های نیازمند توزیع شده و بیش بینی می شود این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسد.

وی بیان کرد: با تشکیل ستادهای سه نفره فرمانداران، امامان جمعه و فرماندهان سپاه شهرستان این اقلام توزیع شده و تلاش می کنیم کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند و کسانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند برسد.

استاندار گلستان گفت: مردم هر ساله نذورات و خیرات زیادی داشته اند که می توانند امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا آن را در قالب کمک مومنانه به دست هم استانی های نیازمند برسانند.

حق شناس با بیان این که مردم باید در درجه اول به نیازمندان محله و آشنایان خود کمک کنند، اضافه کرد: کرونا تهدید جدی برای همه مردم جهان بود اما به تعبیر سردار سلیمانی که در دل هر تهدیدی یک فرصت است، این تهدید کرونا فرصت بی نظیر برای افزایش سرمایه اجتماعی ایجاد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.