مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت: با همکاری گروه های جهادی، ۱۵ هزار ماسک در گرگان، انبارالوم، کرکوی و مراوه تپه تولید و بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع  شد.

**

تعدادی از مالکان مغازه‌ها و خانه‌های شهر جلین از توابع شهرستان گرگان با توجه به کسادی بازار و رکود اقتصاد شب عید، اجاره اسفندماه خود را به مستاجران بخشیدند.

**

یکی از پرستاران گرگانی با گذاشتن پیامی در اینستاگرامش از آمادگی برای ارائه خدمات پرستاری رایگان به بیماران کرونایی خبر داد.

**

شهردار گرگان گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و آسیب‌هایی که فعالیت زباله‌گردها برای سلامت شهروندان دارد، با دستور دادستان این افراد از شهر جمع‌آوری می‌شوند.

**

رئیس جهاددانشگاهی گلستان از تهیه و توزیع ۲۰ هزار لیتر آب ژاول رایگان خبر داد و گفت :این ماده ضد عفونی برای گندزدایی در بندرگز، گرگان، گنبد کاووس، آق قلا و بندرترکمن و همچنین تعدادی از روستاهای شرق استان در اختیار نهادهای دولتی و سمن ها قرار گرفت.

**

فرماندار بندرگز گفت : با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا ، خودروهای ورودی شهر نوکنده ضدعفونی می‌شوند.

حسین احمدی اظهار داشت: در ورودی شهر نوکنده، اکیپ‌ ضدعفونی کننده با همکاری شهرداری مستقر شده‌ و هر خودرویی که به شهر وارد می‌شود ، به طور کامل ضدعفونی می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

**

قدمنان فرماندار کردکوی گفت: در راستای کاهش سرایت بیماری یکشنبه بازار این شهر تعطیل شد.

وی گفت: با متخلفان برخورد و در صورت ایجاد بساط فروش، ماموران موظفند نسبت به جمع آوری تمام وسایل و توقیف خودروهای متخلفان اقدام کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.