سعید مازندرانی امروز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام دستورالعمل‌های لازم مربوط در خصوص رعایت نکات ایمنی و بهداشتی را به واحدهای تولیدی، صنعتی و حتی معادن گلستان ابلاغ کرده و از همه واحدها بصورت محسوس و نامحسوس بازرسی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون مشکل بهداشتی و ابتلای کرونا در واحدهای تولیدی گلستان وجود نداشته اما کارگران معادن و افرادی که در تونل‌های استخراج کار می‌کنند، بیشتر از بقیه در خطر آلودگی ویروسی قرار دارند.

وی با بیان اینکه اداره کار راسا نمی تواند واحدهای تولیدی را تعطیل کند، گفت: اگر این تعطیلی با مصوبه کارگروه سلامت و شورای تامین و به منظور حفظ سلامتی جامعه باشد، اداره کار متعهد به پرداخت بیمه بیکاری کارگران است.

گفتنی است تاکنون ۶ نفر بر اثر ابتلای به ویروس کرونا در استان گلستان جان باختند.

 ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون صدها نفر در کشورهای مختلف همچون آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات متحده عربی به آن مبتلا یا جان باختند.

ساختار ویروس های کرونا به گونه ای است که افرادی را که هم‌زمان دارای بیماری دیگری باشند و یا کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی را بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.