به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی شامگاه دوشنبه در خصوص توزیع لوازم بهداشتی بین مددجویان این نهاد اظهارکرد: ۷۸ هزار خانوار تحت پوشش در گلستان داریم که ۱۴۰ هزار نفر را شامل می شوند و بنا داریم بین آنها اقلام بهداشتی توزیع کنیم.

وی افزود: در مرحله اول اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را بین سالمندان و بیماران صعب العلاج و غیره که ۳۵ هزار خانوار را شامل می شوند با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان توزیع خواهیم کرد.

بابایی گفت: با استانداری رایزنی شده که در تهیه این اقلام به ما کمک کند تا این مواد بهداشتی را از یکی از شرکت های تولیدی تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه به محض اینکه این اقلام به دست ما برسد توزیع را شروع خواهیم کرد، ادامه داد: در این کار اولویت با شهرستان هایی است که شدت شیوع کرونا در آنها بیشتر است.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار اشتغال این نهاد بوده که چهار هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد کردیم که بیش از ۱۴ درصد سهم استان بوده است.

وی توضیح داد که مشاوره شغلی، نظارت سه الی پنج ساله و غیره در خصوص استمرار شغل انجام می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: سقف پرداخت تسهیلات ۵۰ الی ۸۰ میلیون تومان است و اگر فردی بخواهد کار خود را گسترش دهد، بیش از این سقف به وی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.