دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از رازگشایی از معمای یک قتل پس از کشف جسد سوخته در کوهستان های مینودشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، حسینعلی ایزد گفت: بررسی‌ها برای شناسایی هویت جسد سوخته ادامه داشت تا این که پدر و مادری با مراجعه به پلیس آگاهی مینودشت، اعلام کردند پسرشان از سه ماه قبل مفقود شده و از وی اطلاعی ندارند و در این باره به عروس خود مشکوک هستند.

وی افزود: آزمایش‌ها نشان داد جسد سوخته، متعلق به فرزند این خانواده است و به این ترتیب تحقیق برای شناسایی قاتل آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت ادامه داد: همسر مقتول احضار و در بازجویی‌ها  اعتراف کرد که با همدستی مادر، برادر و دوست برادرش، همسرش را به قتل رسانده و سپس جسدش را سوزانده‌اند.

ایزد تصریح کرد: هر چهار متهم که انگیزه خود از قتل را اختلافات خانودگی اعلام کردند، بازداشت شده و  پرونده در دادسرای مینودشت در حال رسیدگی است.

**

پیش بینی بیش از ۴۰ نقطه برای فعالیت تبلیغاتی در گنبدکاووس

شهردار گنبدکاووس اعلام کرد: در آستانه انتخابات بیش از ۴۰ نقطه در مناطق پرتردد شهر برای فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم پیش‌بینی شده‌است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گنبدکاووس، منصور طعنه گنبدی افزود: شهرداری با هدف بسترسازی برای تبلیغات نامزدها و ایجاد شور انتخاباتی، گام‌های عملی را برای تعبیه مکان‌هایی به منظور تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ سیما و منظر شهری در تبلیغات، از نامزدها و هواداران آنان خواست با هدف حفظ و پاکیزگی شهر و عمل به قانون تبلیغات انتخابات از نصب عکس و پوستر بر روی تاسیسات شهری و دیوارهای اماکن مختلف خودداری کنند.

**

همایش سواد رسانه‌ای ویژه اولیای دانش آموزان در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس، به منظور ارتقای سطح سواد رسانه‌ای خانواده‌های این شهرستان همایش سواد رسانه‌ی ویژه اولیای دانش آموزان برگزار شد.

کمال‌الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این همایش گفت: انجمن اولیا و مربیان یکی از ارکان مهم مدرسه است و والدین در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جوامع امروزی نقش بسیار بزرگی دارند.

وی افزود: مشارکت انجمن اولیا و مربیان در امور مدرسه از ضروریات بوده که باعث پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در سطح مدارس می‌شود.

در این همایش یک روزه آموزشی که به همت آموزش و پرورش گنبدکاووس و با مشارکت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شد اولیای دانش آموزان با مفاهیم و اهمیت رسانه‌ها در تربیت کودکان و نوجوانان آشنا شدند.

**

۴۰ نهال به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل پارک شهید چمران آزادشهر کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، سید رسول حسینی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تشکر از اقدام نیک اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گفت: سردار سلیمانی حقیقتا بر دل‌ها حکومت می‌کرد و در زمان حیات وی، همه مسلمانان ایران اسلامی و منطقه خاورمیانه از مجاهدت‌ها و رشادت‌های این سرباز دلیر اسلام بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.