حجت‌الاسلام محسن کیایی روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان گنبدی اظهارداشت: امروز بار دیگر ملت ایران، اعم از شیعه و سنی و اقوام مختلف با حضور خود در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سردادن فریاد الله اکبر و شعارهایی در محکومیت آمریکای جنایتکار و هم پیماناش، حماسه‌ای بی بدیل را رقم زدند.

وی افزود: درود خداوند بر امام راحل که با دم مسیحایی خود، ملت ایران را علیه استکبار جهانی در راس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیدار کرد و امروز ایرانیان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان ادامه داد: ملت ایران هرگز لحظه‌ای حمایت خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عالی مقام دریغ نمی‌کند و در آینده‌ای نزدیک نابودی استکبار جهانی و هم پیماناش را جشن خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام کیایی گفت: ایرانیان هیچگاه فراموش نمی‌کنند که شاه ایران، نوکر استکبار جهانی بود و امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، کشور در بام عزت قرار گرفته و به سمت تعالی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اظهارداشت: تحقق رهنمودهای رهبری در این بیانیه وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران است تا بتوانیم با سربلندی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

وی از ملت ایران دعوت کرد همان‌گونه که امروز با حضور پرشورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند،با شرکت گسترده در انتخابات دوم اسفندماه نماینده‌ای به مانند شهید مدرس، مردمی، استکبارتیز و چشم و دست پاک انتخاب کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تاکید کرد: با حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز، وظیفه مسوولان دو چندان شده تا جدی‌تر برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، در گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهر منطقه شرق گلستان، مردم شیعه و سنی این منطقه در حالی که پیشاپیش آنان روحانیون و ائمه جمعه شیعه و سنی دوشادوش هم حرکت می‌کردند، با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

این راهپیمایی از مقابل مسجد قائمیه شروع و تا مصلی امام جعفر صادق ادامه یافت که در آن مردان و زنان شیعه و سنی، شعارهای انقلابی و دشمن‌شکن مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و با فریادهای کوبنده "این همه لشکر آمده ، به عشق رهبر آمده" وحدت و همصدایی خود را در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی متجلی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.