حجت‌الاسلام عیسی برادری یکشنبه شب در آئین محفل انس‌ با قرآن کریم با اشاره به تقارن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عرصه‌ای بزرگ برای انتقام‌جویی ملت ایران از آمریکا و فریاد خروج نظامیان این کشور از منطقه خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتراض‌های داخل کشور، گلایه‌های درون خانوادگی است و ملت ایران با وجود مشکلات و تنگناهای مختلف اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متحدتر از سال‌های قبل حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام همواره تلاش می‌کنند تا ملت ایران را ناامید کنند اما آحاد مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، شکست دیگری بر نقشه‌های دشمنان وارد می‌کنند.

امام جمعه تکاب ادامه داد: دشمنان برای مقابله با نظام به روز انتخابات دوم اسفندماه چشم طمع دوخته‌اند اما ملت ایران همانند چهل و یک سال گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای امیدهای واهی آنان به کاهش مشارکت سیاسی در کشور را به یاس تبدیل می‌کنند.

حجت الاسلام برادری افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عرصه اعلام وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات دوم اسفندماه این همبستگی و انسجام بار دیگر در سرتاسر ایران اسلامی متجلی خواهدشد.

حجت‌الاسلام برادری بیان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و پیام حضور و تداوم راه امام و شهدا را به جهان مخابره می‌کند.

محفل انس با قرآن کریم یکشنبه شب با حضور «حامد علیزاده»، قاری بین‌المللی قرآن و جمعی از فعالان قرآنی تکاب به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مصلای این شهر برگزار شد.

ببش از یک‌هزار نفر در زمینه رشته‌های مختلف قرآنی در تکاب فعالیت می‌کنند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.