حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسامی افزود : ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در هر شرایطی در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حاضر شده اند.

وی ۲۲ بهمن را عید غدیر ایران اسلامی دانست و افزود : تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع ولایت و ولایتمداری تنها در کتب تاریخی وجود داشت و ۲۲ بهمن باعث شد که بهره مندی از نعمت ولایت نمود عینی پیدا کند که مردم باید قدر این روز را بدانند.

خطیب جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، تاکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن لبیک آگاهانه و انقلابی به ندا و دعوت امامین انقلاب بوده و این حضور نشان ایستادگی در مسیر شهدا و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، نشانه تداوم راه مقاومت و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه به عنوان مطالبه حقیقی انتقام سخت است.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما بار دیگر با حضور آگاهانه به دشمنان ثابت می کنند که با وجود همه کاستی ها و نواقصی که درکشور وجود دارد پای انقلاب ایستاده و از انقلاب عبور نمی کنند.

امام جمعه انزلی با اشاره به توطئه جدید استکبار جهانی در راستای ایجاد جنگ روانی برای اینکه مردم در انتخابات امسال حضور کمرنگی داشته باشند، تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با استفاده از همه امکانات و ظرفیت های خود از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کرده و با تبلیغات متفاوت و متعدد سعی دارد به هدف شوم خود دست یابد اما مردم ایران اسلامی در دوم اسفند ماه امسال باز هم ثابت می کنند که پای انقلاب و آرمان ها و ارزش های والای نظام مقدس اسلامی ایستاده اند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.