به گزارش ایرنا ، عبدالله رضیان روز یک شنبه در سخنرایی راهپیمایی 22 بهمن ماه که در میدان امام قائمشهر برگزار شد ، افزود :ملت ایران همیشه در تاریخ نشان داده که ملت پرافتخار و پرعزت است و این حضور گسترده مردم است که دشمنان ملت ایران را خار و ذلیل می کند .
وی با بیان اینکه دشمن طی این سال ها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ضربه محکمی به ملت ایران وارد کند گفت که اما حضور گسترده مردم بعد از 39 سال در این راهپیمایی ها نشان داد که دشمنان باید راه دیگری را در پیش گیرند .
نماینده مردم قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس دهم بیان کرد : دشمنان ما چه استکبار جهانی و چه رژیم صهیونیستی دشمنان حقیر و کوچکی هستند و باید بدانند که این ملت همیشه در کنار رهبر خود هستند زیرا ملت ایران با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته امروزه بر همه ابرقدرت های دنیا ستیز کند .
رضیان با اشاره به اینکه استکبار جهانی از طریق ابزارهای فرهنگی و فضاهای مجازی درصدد یاس و ناامیدی ملت ایران است گفت که آنها از همه راه ها برای تضعیف ایران اسلامی به کار می گیرند اما با لطف ایزد الهی و رهبری تاکنون موفق به تخریب این ملت نشده اند.
عضو کمیسیون صنعت مجلس همچنین با بیان اینکه انقلاب برای کارگزاران مردم نیست بلکه برای مردم است گفت که مسئولین باید صداقت را سرلوحه کارشان قرار دهند زیرا ما امانت دار مردم هستیم .
رضیان با تاکید براینکه بنای مجلس قشر محروم جامعه است افزود : اگر چه هزینه های جاری بالا رفته اما بنای مجلس بر آن است تا بودجه زیرساختی را بالا و خدمت شایانی به مردم انجام دهد .
وی گفت : 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی پیش بینی شد و در حال حاضر از طریق استانداری ها و فرمانداری ها در حال اجرا شدن است .
عضو کمیسیون صنعت مهم ترین مشکلات را اشتغال جوانان اعلام کرد و گفت که همه باید در راستای اشتغال جوانان تمام تلاش خود را به کارگیریم و مسولین باید شرایط خود را تغییر دهند زیرا امانت دار مردم هستند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.