در این آیین که روز شنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه سایر مدیران گنبدکاووس برگزار شد، مسئولان و کارگزاران نظام در این شهرستان به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و غبارروبی مزار آنان و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای هشت دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این مراسم یکی از مولفه‌های قدرت را داشتن روحیه ایثار و شهادت دانست و گفت: خداوند این روحیه را به بهترین افراد عنایت کرده است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی افزود: شهدا به مانند آیه‌های قرآن مقدس‌ هستند و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون از خودگذشتگی شهدا و پیروی از گفتمان ولایت مطلقه فقیه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ولایت مطلقه فقیه به ملت ایران آموخت در برابر استکبار جهانی باید ایستاد، گفت: امسال ایام الله دهه فجر را در حالی آغاز کردیم که سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان الگوی ایثار و شهادت را در بین خود نداریم و در کنار مزار شهدای گمنام عهد و پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه این شهدای والا مقام باشیم.

به گزارش ایرنا، بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به مناسبت دهه فجر در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.