به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری روز یکشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با سه خانواده شهید شهر پلدختر اظهار کرد: شهدا سرمایه های بی بدیل ایران اسلامی و پیشروان قافله بشریت هستند و حق بزرگی بر گردن تک تک مردم دارند.
وی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ معنویت ، ایثار و شهادت در زندگی تاکید کرد و افزود: شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس به خاطر دفاع از کیان و شرف ملت ایران اسلامی از جان خود گذشتند و با اهدای خون خود ایران اسلامی را بیمه کردند.
امام جمعه پلدختر ولایتمداری را مهم ترین درس دوران دفاع مقدس دانست و گفت: امنیت ، اقتدار و آرامش کنونی کشور ثمره خون شهدا و مرهون دلاورمردی ها ، ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.
در دیدار با خانواده های شهیدان نادر سالاروند ، حسین علی رضوی و حق علی دژانگاهی ، فرماندار ، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتطامی و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگاران شهرستان پلدختر حضور داشتند.
شهرستان پلدختر در دوران دفاع مقدس 312 شهید 777 جانباز و 19 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
/6060/7272
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.