به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در سیزدهمین یادواره سرداران و ۵۰۰ شهید بهشهر و پنجمین یادواره آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید این شهرستان و بزرگداشت آیت‌الله شهید عبدالکریم هاشمی نژاد از رهبران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی، تحولی عظیم در منطقه و جهان بود که با میدان داری مردم و رهبری امام راحل به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی در گرو خون شهدایی است که از جان خود گذشتند، گفت: امنیت ما با خون شهدا و ایثار آنان ایجاد شده است و بر مبنای پول و دلار و تجهیزات نظامی نیست.

سردار سلیمانی بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی در کنار سقوط حکومت شاهنشاهی را تغییر مفهوم قدرت در دنیا دانست و افزود: ایران اسلامی با رهبری امام راحل و با تکیه بر نیروی ایمانی مردم، مفهوم قدرت نرم و معنوی را به دنیا شناساند. 

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به پیروزی های مختلف در جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت به دلیل نیروهای مقاوم و ایثارگر و الگوبرداری از ایران اسلامی توانست بر دشمنان پیروز شود و امروز ایران اسلامی الگوی برتر جهان است.

سلیمانی افزود: امروزه فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و دفاع مقدس برای ما ارزشمند است و باید تلاش شود تا جوانان ما بیش از پیش با این فرهنگ و ارزش ها انس داشته و از آن جدا نشوند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت از نظر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و از نظر اقتصادی تمام زیرساخت ها برای موفقیت وجود دارد و باید با نگاه به درون در این راستا موفق تر از همیشه تلاش شود.

  ۷۳۳۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.