سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا یکشنبه شب در همایش رزمندگان و بسیجیان کاشان افزود: پیش از انقلاب شرایط چنان بود که مستشاران آمریکایی حق توحش دریافت می‌کردند اما به برکت خون شهیدان و ۴۰ سال ایستادگی در برابر دشمن، امروز هیچ کشوری جرات حمله و رویارویی با ایران را ندارد.

وی بیان کرد: به برکت حضور مردم همیشه در صحنه و صبر و استقامت خانواده معظم شهیدان، رزمندگان اسلام هم اکنون در حاشیه سواحل مدیترانه و پشت مرزهای حکومت کودک‌کش صهیونیستی استقرار یافته‌اند و کشورهایی که برخلاف جمهوری اسلامی از ترس به آمریکا پناه بردند و آنها را در در جنایت‌ها همراهی کردند، امروز مورد تحقیر قرار گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ابهت و ابرقدرتی ایالات متحده را درهم شکسته و رییس جمهوری آمریکا اعتراف کرده که با وجود صرف هفت تریلیون اعتبار در خاورمیانه که می‌توانست به دوبار بازسازی زیرساخت‌های آن کشور اختصاص یابد، به عزت و اقتدار ایران در منطقه منجر شده چون انقلاب در دل‌های مردم منطقه رسوخ کرده است.

وی یادآور شد: دشمن در سال‌های گذشته در کنار راه‌اندازی جنگ نیابتی با همکاری گروه‌های تکفیری در منطقه، بیشترین فعالیت خود را صرف مسائل داخلی ایران مانند مطالبات کشاورزان، فرهنگیان و کامیون‌داران کرد اما به برکت فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس کاری از پیش نبرد و همه توطئه‌ها بی‌اثر شد.

سردار فدا اظهارداشت: هدف اصلی عدم وابستگی به بیگانگان و تکیه بر منابع داخلی است و مردم ولایی ایران هرگز از اصول، ارزش‌ها و پایبندی به باورها عقب‌نشینی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: مطئمن باشید که جنگی رخ نخواهد داد، زیرا آمریکایی‌ها ظرفیت و تحمل فشار اقتصادی و تلفات جانی ناشی از آن را ندارند؛ چنان که هنوز نتوانستند از جنگ با عراق و افغانستان خارج شوند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همچنین گفت: امروز به برکت حضور مردم همیشه در صحنه و ایثارگری‌ها و رشادت جوانان ایرانی، جمهوری اسلامی در جهان در اوج قدرت قرار دارد و دشمن بداند، دیگر دوره‌ای نیست که صدام ۱۲ استان کشور را مورد هجوم قرار دهد.

وی تاکید کرد: دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس شناخته شدند، پرده از چهره تزویر و دورویی مسوولان و کشورهای وابسته نیز برداشته شد، دفاع جانانه رزمندگان ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را درهم شکست و امروز شاهد برکت‌های آن در قالب جانفشانی‌ رزمندگان اسلام در منطقه هستیم.

سردار فدا افزود: ظرفیت مبازره با آمریکا و استکبار به برکت فرهنگ دفاع مقدس افزایش یافته و جبهه مقاومت از قدرت و بازدارنگی بسیار خوبی برخوردار شده، به گونه‌ای که یمنی‌ها با گذشت ۵۰ ماه از هجوم دشمن، بالاترین ضربه را به بزرگترین پالایشگاه نفتی سعودی‌ها وارد کردند.

به گفته وی، آمریکا از حقارت این ضربه به دنبال مقصر نشان دادن جمهوری اسلامی ایران بود که پس از روبه‌رویی با پاسخ آگاه و کوبنده رهبری معظم انقلاب و فرماندهان نظامی، به عقب‌نشینی مجبور شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، عده‌ای می‌کوشند کشور را دچار دودستگی کنند که در واقع به دنبال جدا کردن مردم از نظام و مسوولان هستند.

وی یادآور شد: گرانی و فشار اقتصادی وجود دارد و بر مردم سخت می‌گذرد اما چاره مشکلات درون کشور و در دست جوانان است که باید به آنها میدان و مسوولیت بیشتری داد.

همایش رزمندگان و بسیجیان کاشان با عنوان کنگره ملی ۹۰ هزار شهید بسیجی کشور در تپه نورالشهدا راوند به مناسب بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.