حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس طرح معامله قرن را حرف جدیدی ندانست و اظهار داشت: معامله قرن طرحی است که ترامپ و کوشنر داماد یهودی‌اش با صرف هزنیه‌های سنگین در چارچوب حمایت کاخ سفید از رژیم اشغالگر صهیونیستی و برای اشغال باقیمانده سرزمین فلسطینی و الحاق آن به این رژیم ارائه کرده‌اند که زمان آغاز آن از امروز اعلام شده است.

وی افزود: دولت فعلی آمریکا تلاش دارد معامله قرن را به عنوان یک کار بزرگ از سوی ترامپ در افکار عمومی دنیا و اهرمی برای تحت فشار قراردادن استیضاح‌کنندگان وی معرفی کند اما فراموش کرده‌اند که فشار آوردن بر روی مردم مظلوم فلسطین کار جدیدی نیست و در این راستا هرگز به موفقیت مورد نظر دست نمی‌یابند.

امام جمعه گنبدکاووس با اعلام این نکته که مکتب سلیمانی در حال فتح دنیاست و مردم، مبارزه با هجمه‌های استعمار را بیشتر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت موفقیت‌های چشمگیری در عراق و سوریه به دست آورده‌اند و نیروهای آمریکایی مستقر در این کشورها همواره در اضطراب و کابوس به سر می‌برند.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: با استقرار دولت در لبنان و تشکیل دولت با انتخاب نخست وزیر در چند روز آینده در عراق، مقدمات خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در حال فراهم شدن است.

وی با تشکر از موفقیت‌های خوب نیروهای مقاومت در منطقه، از رسانه‌ها خواست که این موفقیت‌ها را برای آگاهی مردم از زحمات نیروهای مردمی و مستشاری ایران در خارج از مرزها انعکاس دهند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران گفت: این خطبه‌ها تفسیر گام دوم انقلاب اسلامی است و نکات مهمی دارد که باید با تکرار کردن، این نکات را به گفتمان غالب در ادبیات مردم ایران تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،  این دهه را بازگشت به خوبی‌ها توصیف کرد و گفت: مهمترین هدف امام راحل از شکل‌دهی انقلاب اسلامی مقابله با ظلم، بازگشت به خدا و خوبی محوری بود که علاوه بر ملت ایران، مردم دنیا نیز جذب خود کرد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های فلج کننده دشمن، تلاش نفوذی‌ها و لیبرال‌ها، هنوز هیچیک از شعارهای خود را فراموش نکرده‌ایم و مسیر برای رسیدن به موفقیت روشن‌تر شده است.

وی تاکیدکرد: راه حل مشکلات حاکم بر کشور تقویت انقلاب‌ی‌گری، خردورزی و مقاومت است.

امام جمعه گنبدکاووی همچنین از برگزاری خوب محافل فاطمیه در این شهرستان قدردانی کرد و از مردم مومن و انقلابی خواست برای سال‌های آینده پرشورتر از قبل برگزاری این محافل را ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.