پزشکی قانونی کشور ضمن ابراز همدردی با بازماندگان درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک آنها خواست با اوراق هویتی خود و فرد درگذشته برای انجام آزمایشات "دی ان ای" به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

سیدمهدی حسینی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: سیاوش مقصودلو به همراه همسرش آزاده کاوه و دخترش پریا مقصودلو مسافران گلستانی هواپیمای ۷۳۷ پرواز تهران - کی‌یف بودند که جان خود را از دست دادند.

استان گلستان در این پرواز یک مسافر دیگر هم داشت که با خوش شانسی از مرگ نجات یافت.

این مسافر که با خودروی شخصی عازم فرودگاه امام خمینی (ره) بود به دلیل سرعت زیاد در زیراب استان مازندران متوقف شد و خودرویش به علت داشتن خلافی زیاد توقیف گردید که معطلی برای جرینه و توقیف ماشین، موجب جاماندن او از پرواز شد.

این مسافر گلستانی به علت نرسیدن به پرواز ناراحت بود اما پس از اطلاع از سقوط هواپیما و جان باختن تمامی سرنشینان، از مامورین پلیس راه به علت نجات غیرمستقیم جان خود تشکر کرد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین روز چهارشنبه دقایقی بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) در شهر جدید پرند از توابع تهران سقوط کرد و تمامی ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی آن جان باختند.

این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.