به گزارش  چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی در پی حوادث کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری به این شرح است: خبر ناراحت کننده درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز ما در جریان تشییع باشکوه پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در کرمان و همچنین درگذشت تعدادی از هموطنان ما در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی موجب تألم خاطر اینجانب گردید.

پیام ادامه یافته است:‌ امید است روح این عزیزان در این ایام خاص که مصادف با شهادت بانوی دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، با اهل بیت عصمت و طهارت محشور شود.

پیام حاکیست:‌ اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و سپس به مقام معظم رهبری و مردم آگاه و مهربان ایران، همچنین به بازماندگان و خانواده آن عزیزان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت الهی را برای انها آرزومندم.

روز گذشته و در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به دلیل ازدحام و فشار جمعیت، بر اساس آخرین آمار ۵۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۲۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد که حوالی شهر جدید پرند در استان تهران به دلیل حادثه آتش‌سوزی در قسمت موتور دچار نقص فنی شد.

بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و بزودی فهرست مسافران ایرانی و خارجی حادثه سقوط هواپیمایی بوئینگ اوکراینی که از چند ملیت هستند، اعلام می‌شود.

به گفته رییس سازمان اورژانس کشور در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان‌باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.