سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در ویژه مراسم نکوداشت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش در مسجد طاها دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: سردار سلیمانی مرد مقابله با بحران ها و امید ملت های مسلمان و جبهه مقاومت بود، از شهادت نیز نمی ترسید چراکه که آرزویش بود و شهادت هنر مردان خداست.
وی اضافه کرد: دشمنان بدانند زمان کدخدایی آنها گذشته و انتقام سخت در انتظار آنهاست و شهادت سپبهد قاسم سلیمانی تاثیر بیشتری در تقویت جبهه مقاومت دارد و جمهوری اسلامی همچنان در اوج عزت و اقتدار است.

کرمی، با ذکر جنگ های میدانی پیش آمده بین صهیونیست ها و حزب الله، تاکید کرد: نقش آفرینی سردار سلیمانی در این پیروزی ها بود که دشمن را وادار به آتش بس کرد و در این میان تدبیر خردمندانه رهبر معظم انقلاب برای انتخاب این شهید بزرگوار به فرماندهی سپاه قدس به دلیل اخلاص، شجاعت، خضوع، حضور فعال و نقش برجسته ایشان در میدان های مبارزه با استکبار بود.

وی با اشاره به توطئه های آمریکایی و اسرائیلی برای نفوذ در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی، ایجاد گروه تروریستی داعش را یکی از جنایات و توطئه های آنان نام برد و گفت: شکست اروپایی ها و آمریکایی ها در منطقه به دست این قهرمان اسلام و با هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری در لبنان، غزه و عراق و سوریه بود که میلیون ها انسان مظلوم نجات یافتند و دشمن نیز به این شکست ها اعتراف کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در با بیان خاطرات این شهید بزرگوار در عملیات های متعدد و اراده ایشان در دوران دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی، شوق و اشتیاق وی را برای شهادت ستودنی دانست.

در این ویژه مراسم با قرائت قران کریم، مادحین اهل بیت عصمت و طهارت(ص) در وصف رشادت های این شهید بزرگوار به مداحی پرداختند و کلیپی از ایثارگری های سردار سلیمانی و همرزمانش در دوران دفاع مقدس و جبهه جهاد مقاومت اسلامی پخش شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهبه مقاومت حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد و همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.