امیر بابک جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی هرچند ضایعه اسفناک و دردناکی برای نظام مقدس اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مردم مومن و مسلمان ایران به شمار می‌رود اما بدون شک این حادثه باعث اثربخشی و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما جرات رویارویی در صحنه نبرد را با سردار سلیمانی نداشته و ناچار شدند در عملی بی‌رحمانه و ناجوانمردانه کمر به شهادت وی ببندند، اظهار داشت: بدون شک پاسخ شهادت سردار مقتدر، شجاع و افتخار آفرین ایران اسلامی که عمر بابرکت خود را تنها در راه حفظ و اعتلای میهن اسلامی و مبارزه با جنایتکاران سفاک آمریکایی و اسراییلی گذراند از سوی نیروهای مسلح بی پاسخ نخواهد ماند.

امیر جلالی اضافه کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همیشه و در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان سمبل مبارزه با ظلم و مدافع مظلومان به شمار رفته تا جایی که حتی پس از پایان جنگ تحمیلی وظیفه دفاع از محرومان و نیازمندان جامعه را ترک نکرد و در عرصه‌های مختلف از جمله پاسداری از حریم قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به یاری مظلومان شتافت.

وی افزود: ضمن تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام به مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، انتقام سختی از جنایتکارانی که این حادثه را رقم زدند، خواهیم گرفت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.