محمد تقی زاده روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ کار جمع آوری اجساد مسافران جانباخته سقوط هواپیمای اوکراینی رو به اتمام است.
وی ادامه داد:‌ این حادثه در ساعت 6:13 دقیقه صبح  اتفاق افتاده که هواپیما پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) در پرواز به سمت کیف اوکراین، دچار نقص فنی می‌شود و در انتهای شاهدشهر سقوط می‌کند.
وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه 176 سرنشین هواپیما جان باختند که از این تعداد 9 نفر خدمه هواپیما و مابقی مسافرین هواپیما بودند.
معاون عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: 500 نفر از نیروهای امدادی شامل هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در سطح منطقه مشغول فعالیت هستند تا اجساد جمع آوری شود.
تقی زاده گفت: احتمالا خلبان پس از متوجه شدن نقص فنی دور می‌زند که به سمت فرودگاه امام برگردد اما نهایتا هواپیما در انتهای محدوده مسکونی و دقیقا در محدوده‌ای که فضای باز بوده و پارک و زمین چمنی در آن جا وجود داشته، سقوط می‌کند به این ترتیب هواپیما در انتهای منطقه مسکونی اولین برخورد با زمین را داشته و به تجهیزات خاصی به غیر پارک موجود در منطقه آسیبی وارد نمی‌شود.
وی ادامه داد: اکنون دادستان، فرماندار و شهرداران برای بررسی موضوع در منطقه حضور دارند.
تقی زاده تاکید کرد: اولویت با جمع آوری اجساد است، ولی تیم‌های فنی برای پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما مشغول به کار شدند و به دنبال جعبه سیاه هواپیما هستند تا اقدامات فنی و علت سقوط هواپیما مشخص شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.