مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان پس از اجرای طرح ساماندهی قیمت سوخت گفت: تا پایان آذرماه یک‌هزار و ۵۶ پرونده برای واحدهای صنفی تشکیل شد و متخلفان ۲۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

**

استاندار گلستان گفت: عملیات اجرایی بیش از ۹۷ درصد واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده استان آغاز شده و فقط ۱۲۰ واحد تعیین تکلیف نشد.

هادی حق شناس گفت : یکی از مشکلات عمده در شهر سیل زده گمیشان تامین زمین برای ۵۰ واحد مسکونی واقع در حریم رودخانه و بافت تاریخی بود که با تغییر کاربری بخشی از زمین سایت اداری به مسکونی این مشکل برطرف می شود.

**

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: عملیات پروژه جنگل‌کاری با هدف احیا پوشش جنگلی در ۲۸۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی کلاله در حال اجرا است.

داود مقدسی افزود: اعتبار اختصاص یافته برای این ۱۳میلیارد ریال است که  از محل اعتبار صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

وی بیان داشت: گونه های استفاده شده در این پروژه پهن برگ مثل زبان گنجشگ، اقاقیا، داغداغان و سوزنی برگ مانند سرو نقره ای و کاج بروسیا است.

**

همزمان با روز پرستار اولین مرکز جراحی چشم در شهرستان علی آبادکتول افتتاح شد.

**

مسوول طرح توسعه گلخانه های گلستان گفت: تا سال ۱۳۹۶، دوازده هزار مترمربع زمین سطح کشت گلخانه ای در استان وجود داشت اما از سال ۹۷ و با حمایت ویژه دولت سطح کشت گلخانه ای گلستان به بیش از ۱۹۸ هزار مترمربع رسید.

**

فرماندار گرگان گفت: بیش از ۲۳۰ هزار نفر از شهروندان گرگان شامل ۷۳ درصد جمعیت شهرستان پرونده سلامت تکمیل کردند.

حمیدی همچنین به موضوع سگ های ولگرد در گرگان اشاره کرد و افزود: دستگاه های متولی باید با همکاری مراکز نگهداری سگ های ولگرد، از حضور این حیوانات در شهر و روستاها جلوگیری کنند.

**

اولین دوره آموزشی توانمندسازی جوامع محلی روستایی بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره، ارتقا توانایی و مهارت های راهبردی و کاربردی در راستای توسعه پایدار مناطق روستایی و ارتقا خدمات ،تسهیل و توسعه گردشگری  است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.