بر اساس لایحه شهرداری گرگان، فرد برنده مناقصه اجاره رستوران زعفران در میدان ناهارخوران گرگان مکلف است علاوه بر پرداخت اجاره ۱۷ میلیارد ریالی به شهرداری، مبلغ ۳ و نیم میلیارد ریال نیز صرف بهسازی و مرمت بنای متعلق به شهرداری برای تبدیل به یک رستوران مناسب نماید.

رای گیری در خصوص این لایحه به دلیل مشخص نبودن نحوه بهسازی بنا و حساسیت اعضای شورای شهر در خصوص همگون بودن طرح پیشنهادی برنده مناقصه با فضای پیرامونی پیرامونی ناهارخوران، تاکید بر تنظیم قرارداد جامع حقوقی، مشخص شدن نظارت های پس از واگذاری ملک و کنترل نحوه بهسازی و مرمت به جلسه دیگری موکول شد.

 این ملک در یکی از نقاط گردشگری گرگان و متعلق به شهرداری است که پس از پایان قرار داد قبلی حدود ۲۰ ماه بدون مستاجر بلااستفاده بود.

بلا استفاده ماندن برخی از املاک شهرداری موجب انتقاد اعضای شورای شهر به عملکرد شهرداری شده است.

در این جلسه همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر به پرداخت نشدن حقوق کارگران فضای سبز شهرداری انتقاد کردند.

ناصر گرزین گفت: باید شرکت‌های برای پیمانکاری انتخاب شوند که توان مالی مناسبی داشته و توان پرداخت حداقل حقوق دو ماه کامل کارکنان زیر مجموعه خود را داشته باشند.

در این جلسه لایحه پرداخت مالیات سال ۹۱ شهرداری گرگان به مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به عنوان تنها مصوبه شورا رای موافق اعضای را کسب کرد.

 در این جلسه همچنین تعدادی از کم توانان شهر گرگان با حضور در صحن علنی شورا دغدغه های خود را در خصوص مناسب سازی معابر عمومی و ضرورت توجه بیشتر به ورزش و اشتغال معلولین در حوزه مدیریت شهری بیان کردند.

شورای اسلامی گرگان ۹ عضو دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.