مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این نشست که با حضور نمایندگان بیش از ۷۰ سمن استان برگزار شد گفت: نگاه مثبت مدیریت اجرایی استان در تشویق و تسهیل فرآیند فعالیت های مردمی و توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد موجب توسعه نهادهای مدنی در حوزه خانواده گلستان شده است. 

الهه غیناقی اظهار داشت: دفتر امور بانوان استانداری نقش تسهیل گری برای فعالیت های سمن های فعال در حوزه خانواده دارد که تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های سمن ها، هدایت و راهبری فعالیت های مرتبط با حوزه زنان و خانواده مبتنی بر خرد جمعی باشد. 

وی افزود:  اگر آگاه سازی، مهارت افزایی و توانمندسازی سمن ها، فرایندی مستمر و دایمی باشد، انسجام فعالیت سمن ها می تواند رسیدن به موفقیت را آسان تر و سریع تر کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این گونه نشست ها، برنامه ریزی برای کاهش موازی کاری بین دستگاه ها است که نتیجه آن می تواند تمرکز بر کسب اهداف مشخص حوزه زنان و خانواده با چشم‌انداز کاهش آسیب ها باشد.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری گلستان هم در این نشست گفت: زنان و خانواده بزرگترین حربه دشمن برای تزلزل خانواده است و آن ها تلاش می کنند با نقشه ها و توطئه های گوناگون زنان را از نقش حقیقی خود دور کنند.

عزیزه امامی اظهار داشت: سمن ها می توانند با اجرای طرح ها و فعالیت های نوین در تمام عرصه ها الگوی مناسبی از زنان ایرانی را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنند.

وی به نقش موثر آموزش و پرورش در حوزه تحول اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر جوانان با برخی از ساختارهای فرهنگی در زمان مناسب آشنا شوند بسیاری از مشکلات موجود در بخش های گوناگون برطرف خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.