مردم مومن و انقلابی گلستان بویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان همگام و همنوا با ملت ایران فریاد عزت و سربلندی و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. 

در گرگان راهپیمایان در حالی که تصاویری از معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی در بیان اهمیت مبارزه با استکبار در دست داشتند، از میدان وحدت (شهرداری) و در مسیر خیابان شهدا، چهار راه شهدا و مصلی وحدت راهپیمایی کردند. 

"خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "الله اکبر، لا اله الا الله"، "ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای" و "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»" از جمله شعارهای راهپیمایان امروز گرگان بود. 

استادان، روحانیون، طلبه ها، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم گرگان که در این راهپیمایی شرکت داشتند در مصلی این شهر به سخنان حجت الاسلام ابراهیم رازینی بازرس و دستیار ویژه مجمع جهانی اهل بیت (ع) و قطعنامه راهپیمایی گوش فرا دادند. 

در برخی شهرها و روستاهای گلستان شرکت کنندگان با لباس های سنتی اقوام مختلف استان در مراسم حضور یافتند.

بازرس و دستیار ویژه مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گرگان گفت: رسالت مهم روحانیون، اساتید دانشگاه و فرهیختگان، آگاه سازی نسل جوان نسبت به تهدیدات، توطئه ها و آشنا کردن آنان با تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیم رازینی اظهار داشت: تبعات تهاجم فرهنگی، گرانی و تحریم انکار نشدنی است اما دشمن با این نقشه ها نمی تواند مردم مقاوم ایران اسلامی را به زانو آورده ما را تسلیم کند.

وی ادامه داد: دشمن از ابتدای پیروز انقلاب اسلامی تاکنون بارها از مردم و مسوولان همیشه بیدار ایران و در راس آن ها حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ضربه خورده اما هنوز از این مقاومت و بیداری ایران درس عبرت نگرفته است.

بازرس و دستیار ویژه مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: با وجود دشواری های فراوان ناشی از تحریم، ایران به پیشرفت های زیادی در بخش های گوناگون از جمله علمی و نظامی دست یافته تا ثابت کند راه پیشرفت کشور فقط با اتکا به دانش بومی و جوانان و بهره مندی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری می گذرد.

رازینی افزود: ایران قدرت اول و بازدارنده منطقه است که علاوه بر مردم داخل کشور، دیگر همسایگان را نیز زیر چتر قدرت دفاعی خود قرار داده است.

وی ضمن تاکید مجدد بر مقاومت ملت ایران و افزایش بصیرت و دشمن شناسی مردم و مسوولان گفت: نباید پای میز مذاکره با دشمنی که یک قدم عقب نشینی نمی کند نشست.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت و حاضرین با شعارهای الله اکبر، مرگ‌ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آن را تایید کردند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.