حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه این نفوذ مقدمه‌ ایجاد تشنج‌ و تفرقه‌افکنی در جامعه را فراهم می‌کند، افزود: روح‌الله زم فردی که با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فعالیت پررنگ در فضای مجازی، استفاده از حربه نفوذ و راه‌اندازی کانال تلگرامی آمدنیوز برای ضدانقلاب فعالیت می‌کرد، با تلاش نیروهای اطلاعاتی سپاه دستگیر شد که پیروزی بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: دستگیری مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز و برگرداندن وی به ایران توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای شکسته کهنه‌کاران سرویس‌های اطلاعاتی اروپا، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به کوتاه آمدن عربستان و امارات در مقابل نیروهای انصارالله گفت: عربستان و امارات در نهایت با توجه به مقاومت خوب نیروهای یمنی، مجبور به تسلیم و اعلام آتش بس در مقابل نیروهای انصارالله شدند.

وی با اشاره به اعتراضات مردم لبنان هم گفت: جریان‌های ضد جبهه مقاومت بر استفاده از این اعتراض‌ها به نفع خود می‌کوشند تا دولت حامی جریان مقاومت را به استعفا بکشانند که به طور قطع اعلام مخالفت سیدحسن نصرالله با موضوع استعفای دولت و موافقت وی برای کمک به حل مشکلات در فروکش کردن اعتراضات موثر است.

امام جمعه گنبدکاووس با مناسب ندانستن وضعیت کتابخانه‌های این شهرستان از مسئولان مربوطه خواست با هدف تربیت فرزندانی موفق توجه به افزایش فضاهای فرهنگی و کتابخانه‌ای را در اولویت قرار دهند.

وی اربعین را مناسبتی ارزشمند دانست و از شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی و برگزارکنندگان آن قدردانی کرد و گفت: امسال مردم گنبدکاووس دو برابر سال‌های قبل در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که نشان از ارادت آنان به نهضت حسینی دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز پیش از خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته غذا و دارو، با ارائه توصیه‌های سلامت محور به مردم از آنان خواست برای ارتقای سلامت از مصرف نمک، چربی، قند و غذاهای سرخ‌کردنی پرهیز کنند.

دکتر فرهاد بدیعی افزود: نخوردن غذاهای داغ، اختصاص زمان کافی برای خوردن غذا و مصرف نکردن دخانیات در زمان خوردن غذا از جمله آداب تغذیه سالم است که باید مورد توجه همه مردم باشد و همچنین از خانواده‌ها درخواست داریم بر تغذیه فرزندان خود در مدارس نظات کرده و در صورت مشاهده عرضه مواد غذایی غیرمجاز از طریق شماره ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.