عبدالرضا قاسمپور شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در برخی از کانال ها و گروه های مجازی مطلبی مبنی بر اعتصاب پزشکان خانواده منتشر شد که این مطلب نادرست و در جهت تحریک افکار عمومی و در راستای بر هم زدن نظم عمومی است.
فرماندار داراب گفت: شایعه اعتصاب پزشکان خانواده در پی حضور چند نفر از پزشکان خانواده روستایی در شبکه بهداشت و درمان و حضور نماینده آنها در فرمانداری برای پیگیری مشکلات صنفی به گونه ای غیر واقعی در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد معلوم الحال با همراهی سایت ها و شبکه های تلویزیونی و مجازی معاند و مخالف نظام دست به اقداماتی می زنند که جز ضربه به کشور و مردم هیچ منافعی به همراه نخواهد داشت.
قاسمپور گفت: از فعالان فضای مجازی شهرستان می خواهیم با هوشیاری از همراهی با این افراد خودداری و آرامش مردم را بر هم نزنند.
فرماندار داراب تأکید کرد که پزشکان خانواده شهری مشکلی نداشته اند و تنها تعدادی از پزشکان روستایی جهت پیگیری مطالبات خود به شبکه بهداشت و درمان مراجعه کردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب نیز در این باره گفت: 10 نفر از پزشکان خانواده روستایی این شهرستان روز شنبه پنجم خردادماه جاری در نشستی در محل شبکه بهداشت حضور داشتند که در حاشیه جلسه، در مورد مشکلات صنفی نامبردگان نیز بحث و تبادل نظر بعمل آمد.
دکتر 'عبدالمجید ایلون کشکولی' گفت: هفته قبل هم جلسه مشابهی در مورد مشکلات و مسایل پزشکان خانواده شهری برگزار شده بود.
یکی از کانال های فعال در پیام رسان سروش روز شنبه با انتشار مطلبی مدعی اعتصاب پزشکان خانواده در داراب شده بود.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9877/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.