به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم بهره‌برداری از این مرکز که روز دوشنبه برگزار شد و فرماندار ویژه و برخی مسوولان گنبدکاووس نیز در آن حضور داشتند، شهردار این شهر در سخنانی گفت: با افتتاح این مرکز خدمات اجتماعی، از این پس طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان با همکاری ارگان‌های متولی انجام می‌شود.

منصور طعنه گنبدی افزود: افزایش بی‌رویه آمار متکدیان در گنبدکاووس که با سوءاستفاده از عواطف مردم، برای خود شغلی تعریف کرده اند، سبب شد تا شهرداری این مرکز خدمات را که از سال‌ها قبل در دستور کار داشت، احداث و راه‌اندازی کند.

وی اضافه کرد: ساختمان این مرکز که ظرفیت نگهداری ۵۰ متکدی را دارد، درعرصه ای به مساحت ۹۵۰ مترمربع و با زیربنای ۲۸۰ مترمربع در دو طبقه و با راه مجزا احداث شده که طبقه همکف آن مختص آقایان و طبقه اول آن هم ویژه متکدیان خانم است.

طعنه گنبدی گفت: برای خرید زمین و احداث این ساختمان و نیز محوطه سازی و دیوارکشی آن درمجموع ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و بقیه آن هم از بودجه  شهرداری گنبدکاووس تامین شده است.

شهر گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و ۲۸ کیلومتر مربع وسعت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.