به گزارش ایرنا، این طرح ها که یکشنبه شب با حضور جمعی از مردم و مقام های شهری تبریز افتتاح شدند، شامل دو پارک محله ای با هدف افزایش فضای سبز این منطقه، یک زمین فوتبال با هدف توجه به نشاط و سلامتی شهروندان و یک طرح احداث مسیر به منظور کاهش بار ترافیکی بود.
برای احداث این طرح ها که پارک محله ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله ای یاس، زمین فوتبال خاوران با چمن مصنوعی و همچنین فاز یک باند کند روی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی از جمله آنهاست، 390 میلیارد ریال هزینه شده است.
شهردار تبریز هم در مراسم افتتاح این طرحها با بیان اینکه شهرداری امسال 20 پارک محله ای را برای تامین نیاز شهروندان در دست احداث دارد، گفت: سال گذشته نیز 15 پارک محله ای برای ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در تبریز راه اندازی شد.
ایرج شهین باهر افزود: با تحقق درآمدهای شهرداری امسال بیش از 90درصد طرح های شهرداری تبریز به بهره برداری خواهد رسید.

کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است که شهرداری منطقه 9 با دربرگیری شهرک تازه احداث خاوران از جمله آنها می باشد. 

شهرک خاوران در شرق تبریز و در مجاورت شهر باسمنج از جمله مناطق این کلان شهر در پای دامنه های سهند است که می تواند سرریز جمعیت تبریز را در خود جای دهد. 

518

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.