شهردار پلدختر گفت: قبل از سیل سرانه فضای سبز پلدختر 6 و نیم مترمربع بود که پس از سیل به زیر این میزان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، صمد چراغی‌پور در جلسه شورای ورزش پلدختر، اظهار داشت: بخش عمده ای از فضاهای شهری پلدختر که دارای ست‌های ورزشی بوده اند در سیل اخیر دچار تخریب شدند به طوری که حتی از زمین‌هایی که این پارک‌ها و ست‌های ورزشی در آن جانمایی شده بود چیزی باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر پلدختر قبل از سیل ۶/۵ متر مربع  بود و باید 10 متر مربع باشد، افزود: بعد از سیل به زیر 6 متر رسیده است که مدیریت ارشد شهرستان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

چراغی پور گفت: برای احداث و توسعه پارک‌ها نیازمند زمین هستیم ولی کاربری‌های فضای سبز در اختیار مردم است و در حال حاضر بیشتر قصد داریم پارک‌های آسیب دیده مثل پارک بانوان، ایثار و رضوان را به شکل جدیدی بازسازی کرده و از لحاظ ورزشی نیز به این پارک ها توجه کنیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد پارک باید زمین تملک شود، گفت: برنامه ریزی شهرداری این است که یک خیابان ساحلی با عرض 24 متر داشته باشیم تا پیست هایی نیز برای پیاده روی و دوچرخه سواری وجود داشته باشد.

شهردار پلدختر با تاکید بر لزوم توجه به سیما و منظر شهر، گفت: دستگاه‌های اجرایی فضای ساختمان‌های مربوط به خود که در سیل تخریب شده اند را با ابلاغ به پیمانکارحصارکشی کنند تا ما نیز در نقاشی و زیبایی آن همکاری لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.