در اولین بازی مرحله اول دور مقدماتی تیم ایران ۷ با ترکیب وحید نیکوفر - ایمان درگاهی با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر تیم زیر ۱۹ سال ایران ب با ترکیب آیدین بوبک و آرمین کمی به برتری دست یافت و به جدول اصلی صعود کرد.

در بازی دوم اولین روز این رقابت ها تیم لهستان با ترکیب گروشک - لواندوفسکی با نتیجه ۲ بر ۱ در برابر تیم ژاپن با ترکیب شیمیز - یوشید به برتری رسید، لهستانی ها در این بازی در دست های اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ حریف ژاپنی را شکست دادند و در دست دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲۱ مغلوب حریف خود شدند.

در دیگر بازی مرحله دوم دور مقدماتی تیم ایران با ترکیب رسول یمرلی و کامبیز کلته در ۲ دست متوالی و با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۳، دیگر تیم ایرانی با ترکیب شوشتری‌زاده - عنایتی را شکست دادند.

در بازی سوم این مرحله تیم ایران با ترکیب آق‌محمد سلاق - بهمن قلی‌پوری در برابر تیم لهستان با ترکیب بروزینیاک - جانیک قرار گرفت که در پایان تیم ایران پس از واگذاری دست اول با حساب ۱۹ بر ۲۱  در دست های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۲ و در مجموع با نتیجه ۲ بر ۱ حریف لهستانی خود را مغلوب کرد.

همچنین در آخرین بازی امروز تیم سوئد با ترکیب لوندگرن - ویجک تنگرت به مصاف نماینده ایران با ترکیب وحید نیکوفر - ایمان درگاهی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.

فردا چهارشنبه رقابت های جدول اصلی با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز خواهد شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.

 گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند. 

شهرستان ساحلی بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.

در دومین دوره رقابت های تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن ۱۷ تیم شامل ۹ تیم از ایران، سه تیم از ژاپن، کشورهای تایلند و لهستان هر کدام ۲ تیم و سوئد یک تیم حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.