هادی حق شناس صبح یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اگر چه جنگ تحمیلی هزینه مادی فراوانی به کشور تحمیل کرد ولی آن هزینه، امروز به یک سرمایه گذاری بزرگ، اساسی و بنیادین تبدیل شده که یکی از نمادهای آن ساقط کردن پهپاد آمریکایی در مرز هوایی ایران و توقیف کشتی نفتکش انگلیسی در خلیج فارس است.

وی با بیان این که دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را محدود به مرزهای جغرافیایی نکرده گفت: ایستادگی مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان در برابر ظلم و استبداد نشانه ای از صدور انقلاب اسلامی به این کشورها است و ثابت می کند که انقلاب اسلامی ما به انقلاب حضرت بقیه الله(عج) منتهی خواهد شد.

وی بر معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم گفت: نبرد نابرابر هشت ساله ایران با متجاوزین، دفاعی عاشورایی با الگوبرداری از نهضت حسینی بود.

سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی افزود: بزرگترین ائتلاف ظالمانه جهانی، هشت سال در برابر ملت ایران ایستاد ولی به فضل الهی، ملت ایران قدرت خود را با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (س) به همه ثابت کرد و پیروز میدان شد.

همچنین یگان های نمونه مستقر در میدان بسیج گرگان، از مقابل تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا رژه رفتند.

در استان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.