اصغر نودهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی همچون سال‌های گذشته، توزیع بسته‌های آماده شده نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند و نیز دانش‌آموزان سیل‌زده شهرهای مختلف استان گلستان را از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد و انجمن حمایت از زندانیان آغاز کرد.

وی افزود: علاوه بر گروه‌های دانش‌آموزی اشاره شده در استان گلستان، بخشی از بسته‌های تهیه شده توسط این نیکوکار گنبدی برای توزیع در چند استان محروم کشور به این استان ها ارسال می‌شود.

نودهی به ارزش ریالی بسته‌های نوشت‌افزار به درخواست نیکوکار گنبدی اشاره نکرد اما گفت: امسال به همراه هر یک از بسته‌های لوازم تحریر اهدایی حاج محمد شهرکی که داخل یک کیف مدرسه بسته‌بندی شده و به دانش آموزان و یا به دستگاه‌های متولی تحویل می‌شود، یک کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج نیز اهدا می‌شود.

به گزارش ایرنا، حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی صاحب ایده راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۳۱ استان کشور است و ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان را نیز برعهده دارد که تاکنون زمینه آزادی چهار هزار زندانی جرایم مالی غیرعمد و نجات ۲۱ زندانی محکوم به اعدام از پای چوبه‌دار با کسب رضایت اولیای دم را فراهم کرده است.

 احداث چند باب خانه بهداشت و مدرسه در مناطق محروم و پیشگام بودن در کمک به حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور، تهیه هزاران بسته غذایی و نوشت افزار و توزیع آن بین نیازمندان، سرپرستی از ده‌ها کودک و نوجوان یتیم زیرپوشش کمیته امداد و احداث ساختمان مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات خیرخواهانه حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.