حبیب الله زارع روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار دفترچه‌های سنتی بهره برداران بخش کشاورزی مینودشت تا ۳۱ مرداد امسال پایان یافته و کشاورزان این شهرستان می‌بایست تا پایان شهریور ماه جاری نسبت به ثبت نام برای دریافت کارت الکترونیکی اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه طرح جایگزین کردن کارت‌های الکترونیکی به جای دفترچه‌های سنتی کشاورزی در تمام شهرستان‌های استان گلستان اجرا می‌شود، افزود: از این پس و برای سال زراعی پیش رو، ارائه هرگونه خدمات و توزیع نهاده‌های کشاورزی تنها با کارت‌های الکترونیکی و یا تا آماده شدن این کارت ها، با صدور گواهی بهره‌بردار، صورت می‌گیرد.

زارع اضافه کرد: کشاورزانی که دارای دفترچه سنتی هستند می بایست با مراجعه به کارشناسان پهنه مستقر در مدیریت جهادکشاورزی و یا دفاتر خدمات کشاورزی مینودشت و همراه داشتن مدارک لازم دال بر تصرف زارعانه مانند سند مالکیت، قولنامه یا استشهادیه محلی، دفترچه قبلی، کارت ملی، نقشه "یو تی ام" و یک قطعه عکس نسبت به ثبت نام در قالب فرمت تهیه شده با عنوان، اقرارنامه بهره‌بردار، برای دریافت کارت الکترونیکی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان ۸۱ هزار نفری مینودشت که حدود ۳۱ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد، ۱۱ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی آن مشغول فعالیت هستند.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.