به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین گشایش این نمایشگاه که عصر روز دوشنبه برگزار شد، رییس حوزه هنری گلستان و جمعی از عکاسان این استان بالاخص منطقه شرق آن حضور داشتند.

در این نمایشگاه که تا ۲۴ مرداد ماه جاری برای بازدید علاقه مندان دایر است، ۳۰ اثر برتر عکاسی (تابلو عکس) در سه رشته مستند، طبیعت و خبری از هنرمندان عکاس گلستان که در چهارمین دوره رقابت عکس سال این استان شرکت کرده بودند، به نمایش گذاشته شده است.

به گفته دبیر برپایی نمایشگاه سال گلستان، از ۱۰ اثر برتر ارائه شده در هر بخش، عکس برتر سال گلستان که پیش از این توسط هیات داوران انتخاب شده نیز به نمایش گذاشته شده است.

محمدرضا کیوان فر افزود: براساس نظر هیات داوران چهارمین دوره رقابت عکس سال گلستان در بخش خبری عکس متعلق به "علی اصغر قزل سفلو"، در بخش طبیعت عکس متعلق به "سید حبیب حسینی" و در بخش مستند عکس متعلق به "الهام فاطمی فخرآباد" به عنوان آثار برتر سال استان انتخاب شده اند.

وی اضافه کرد: قرار است در ادامه فعالیت های نمایشگاهی کانون عکس حوزه هنری گلستان این نمایشگاه در دیگر شهرهای استان هم برگزار شود.

کیوان فر گفت: برپایی نمایشگاه عکس سیل گلستان در شهرهای مختلف استان و برگزاری رقابت عکس حماسه خون (ویژه محرم) از دیگر فعالیت های کانون عکس استان است که حدود ۳۰۰ عکاس با آن همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، در حاشیه این مراسم نیز دفتر کانون عکس شرق گلستان در محل سینما هجرت گنبدکاووس افتتاح و "علی اصغر قزل سفلو" از عکاسان این منطقه به عنوان مسوول دفتر معرفی شد.

نقی محمدنژاد رییس حوزه هنری گلستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به فاصله زیاد شهرهای شرق استان با مرکز، هدف از افتتاح دفتر کانون عکس شرق گلستان توسعه فعالیت های هنری و حمایت بیشتر از عکاسان این منطقه است.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.