مهدی نجارپیشه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بخش اردویی از مجموع 385 نفر ثبت نام کننده 210 رزومه صحیح مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 65 عکاس به این بخش راه یافتند که در قالب گروه های چند نفره به شهرهای انتخابی شان اعزام شدند.
وی افزود: این عکاسان در پایان اردوی چهار روزه در شهرهای سیستان و بلوچستان 699 اثر را در دو بخش طبیعت و چشم انداز به دبیرخانه ارائه دادند.
دبیر دومین جشنواره ملی عکس نگاران ادامه داد: هزار و 850 عکس نیز از طبیعت و واقعیت های اجتماعی سیستان و بلوچستان برای شرکت در بخش ویژه این جشنواره به دبیرخانه ارسال شد.
نجارپیشه تصریح کرد: در بخش ویژه این جشنواره عکس هایی که در سال های گذشته از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان گرفته شده بود مورد داوری قرار گرفت و از مجموع آثار ارسالی در این بخش امیرمهدی نجفلو شهپر به عنوان نفر اول، مهران مافی بردبار به عنوان نفر دوم و زبیر موحد به عنوان نفر سوم برگزیده شدند.
وی گفت: آثار بخش اردویی نیز در 2 بخش عکس طبیعت و چشم انداز داوری شد که عرفان سامان فر، علی میرزایی، رامین کاکاوند در بخش عکس طبیعت به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند همچنین اثر علی اصغر یوسفی نیز مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
نجارپیشه ادامه داد: در بخش چشم انداز عکس های اردویی نیز امین جوانی، ابوالفضل برنا و امین رحمانی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند و اثر سمیرا غفاریان قالیباف مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
دبیر دومین جشنواره ملی عکس نگاران تصریح کرد: سال گذشته برای نشان دادن زوایای پنهان و مثبت سیستان و بلوچستان نخستین دوره جشنواره ملی عکس نگاران برگزار که با استقبال خوبی از سوی عکاسان ملی روبرو شد.
وی ادامه داد: امسال نیز عکاسان منتخب از نهم آذرماه وارد زاهدان شدند و به مدت چهار روز به عکاسی در نقاط مورد علاقه خود در شهرهای زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار پرداختند.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.