مدیر آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس گفت: نیاز آبی این شهرستان ۸۰۰ لیتر بر ثانیه و مقدار تولید ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است که برای جبران این کمبود، به حفر ۵ حلقه چاه جدید احتیاج داریم.

**

مدیر بنیادمسکن مراوه تپه گفت: طوفان و سیل اخیر به ۷۶۹ واحد مسکونی این شهرستان خسارت وارد کرد که صاحبان ۶۹۱ واحد پرونده برای بازسازی منازل مسکونی به بانک‌ها معرفی شدند.

**

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تا پایان مردادماه توزیع قبض کاغذی برق در استان به طور کامل حذف شده و صورتحساب مشترکین فقط از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

**

چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر ساحل استان گفت: ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی با توسعه فعالیت های مرتبط با گردشگری یکی از سیاست‌های مهم مسوولین استان در مناطق ساحلی است.

**

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: ۲۴ مدرسه که بر اثر سیل اخیر در گلستان تخریب شده بود برای نوسازی به پیمانکار واگذار شد.

یاسر لیوانی گفت: مدارسی که ۳ کلاس داشته باشند تا پایان امسال و مدارسی که بیش از ۳ کلاس دارند در سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.

**

میرزاعلی قزل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکن از اجرای طرح بانو یار در راستای توانمندسازی خانواده ها با در روستای گامیشلی نزار از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

**

حق شناس استاندار گلستان از محمد امین خرقانی دارنده مقام دوم و مدال نقره سی امین المپیاد جهانی در رشته زیست شناسی تجلیل کرد.

**

ساخت پروژه بسته بندی گیاهان دارویی با ۳ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۲۰ فرصت شغلی در شهر نوکنده آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.