فرماندار مهریز با اشاره به اهمیت وجود اطلاعات دقیق جهت برنامه ریزی اشتغال جوانان این شهرستان، از تدوین اطلس اشتغال شهرستان مهریز طی 20 روز آینده خبر داد.

«رضا زارعزاده مهریزی» در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، گفت : یکی از چالش های جامعه امروزی بحث بیکاری است که متاسفانه برخی خانواده‏ها را درگیر خود کرده لذا ایجاد اشتغال و تثبیت شغل‏های ایجاد شده، حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: شهرستان مهریز در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری دارای پتانسیل‏های بسیار فراوانی است ولی برای ایجاد اشتغال پایدار نیاز به نقشه راه و اطلس اشتغال است.

فرماندار مهریز با تاکید بر لزوم تعامل، همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رونق تولید و اشتغال، افزود: دستگاه‌های اجرایی ذیربط در زمینه تولید و اشتغال باید به صورت مستمر جلسات تخصصی خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به این که اولویت اول کاری تمام دستگاه‌های اجرایی رونق تولید و اشتغال است، اضافه کرد: جوانان بیکار مورد تهدید و خطر هستند بنابراین باید هر چه در توان داریم برای اشتغال جوانان بکار گیریم و سیاست‌های کلان کشوری و استانی را در شهرستان بومی‏سازی کنیم.

زارع زاده مهریزی با بیان این که جهت برنامه ریزی اشتغال جوانان شهرستان نیاز به اطلاعات دقیقی است، گفت: در 20 روز آینده اطلس اشتغال شهرستان مهریز تدوین می شود.

این مسئول عنوان کرد: این اطلس شامل اطلاعات دقیق از افراد جویای کار و بومی شهرستان است و بر اساس توانمندی‏ها و ظرفیت های کاری آنها برای اشتغال در کارخانجات و واحدهای اقتصادی خصوصی برنامه ریزی می شود و افراد جویای کار در این خصوص می توانند به موسسات مشاوره شغلی و کاریابی شهرستان مهریز مراجعه کنند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.