حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال 98 تعهد استان سمنان برای ایجاد اشتغال پایدار دست کم 10 هزار و 350 نفر است که با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در سمنان محقق می شود.
وی خاطر نشان کرد: استان سمنان ظرفیت های اشتغالزایی قابل توجهی دارد که باید با حمایت از سرمایه گذار برای شکوفایی این بخش ها اقدام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان ادامه داد: در سال گذشته فراتر از تعهد استان اشتغالزایی محقق شد که این امر نشاندهنده دغدغه مسئولان برای کاهش آمار بیکاری در سمنان است.
عسگری تصریح کرد: دولت با تمام قوا در کنار بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی سمنان است و مشکلات این واحدها با بررسی موردی پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: ارایه تسهیلات هفت هزار و 800 میلیارد ریالی در یکسال گذشته به واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان نویدبخش روزهای خوب برای تحقق شعار رونق تولید است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: تلاش دولت در استان برای کاهش حداکثری نرخ بیکاری است و مسئولان با تمام قوا برای تحقق این منویات تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.