خداقلی بایندری مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این که طرح از 12 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت، با هدف تنظیم بازار و صیانت ازحقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه اجرا می شود.
وی گفت: دراجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان علاوه برنظارت دقیق برحسن اجرا، تامین و توزیع بموقع کالاهای مورد نیاز اعم از سهمیه های اختصاص یافته در قالب تنظیم بازار و دیگر کالاهای پرمصرف، نحوه جذب و عرضه سهمیه های تخصیصی دربازار و رعایت قیمت مصوب، مورد توجه قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی افزود: دراجرای این طرح، ضمن نظارت برنحوه رعایت نرخ های مصوب در عرضه کالاهای پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان وبر اساس سهمیه تعیین شده قند، شکر و گوشت قرمز با نرخ های مصوب درحال توزیع است و تاکنون در قالب طرح توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار بیش از هفت تن شکر، پنج تن قند، پنج تن گوشت گوسفندی و 14 تن گوشت قرمز منجمد در این شهرستان توزیع شده است.
بایندری مقدم با بیان اینکه سه هزار و 800 واحد صنفی و خدماتی در قالب 18 اتحادیه، تحت پوشش اداره صنعت، معدن و نجارت شهرستان کلاله فعالیت دارند، ادامه داد: پنچ تیم نظارت و کنترل بازارمتشکل از بازرسان فرمانداری، صنعت ومعدن وتجارت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی درقالب سه تیم قبل ازظهر و دو تیم بعدازظهر در شهرهای کلاله، فراغی و روستاها مشغول فعالیت هستند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله به برگزاری آیین های ویژه ماه مبارک رمضان همچنین درپیش بودن مراسم با شکوه عید سعید فطر اشاره کرد و اظهارداشت: در راستای این امر بازرسان این اداره همچنین اکیپ های پنجگانه نظارت و کنترل بازار، به کم و کیف فعالیت واحدهای عرضه آجیل ، قنادی ها، پوشاک و پارچه فروشی ها به صورت ویژه نظارت وکنترل می کنند.
وی درادامه تصریح کرد: شهروندان کلاله در صورت داشتن هرگونه شکایت در زمینه های گر انفروشی، عدم عرضه کالا و احتکار کالاهای اساسی، می توانند گزارش های خودرا به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت ارائه نمایند.
شهرستان کلاله با افزون بر130هزارنفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.