نیکا بیک لیک لی روز پنجشنبه در پایان تمرین تیم ملی در گرگان به خبرنگار ایرنا گفت: برخی حریفان خود در رقابت های قهرمانی آسیا را آنالیز کرده و برای هماهنگی بیشتر به بازی های دوستانه احتیاج داریم اما تاکنون موفق به برگزاری آن نشدیم.
وی گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا حریفان قدرتمند و مدعی داریم اما از کسب نتیجه در این مسابقات ناامید نیستیم و تلاش می کنیم با تمرکز در اجرای کامل تاکتیک های تمرین شده، راهی مرحله دوم و سپس مراحل بعدی شویم.
وی در خصوص حریفان خود در رقابت های آسیایی خاطرنشان کرد: براساس قرعه کشی انجام شده، ایران با تیم ترکمنستان و یکی از 2 تیم مالزی یا تایلند همگروه است.
مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران بیان داشت: تیم ترکمنستان چهار سال است که در کنار هم تمرین کرده و چندین بازی تدارکاتی برگزار کرده اند اما با شناخت کامل از این تیم ناشی از برگزاری چند بازی رودررو به شکست آن ها امیدواریم .
بیک لیک لی به دیگر حریف ایرنا در این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم های مالزی و تایلند به دلیل قرار داشتن در رتبه پایین تر از بیستم آسیا با هم مسابقه می دهند و تیم برنده همگروه ایران در مسابقات آسیایی چین خواهد شد.
وی بیان کرد: نزدیکی آب و هوای گرگان با محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در چین، دلیل اصلی برگزاری اردوی تیم ملی در استان گلستان است تا ملی پوشان با شرایط بازی در این کشور آشنا شوند.
مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران افزود: تیم ملی پس از پایان اردوی گرگان در 20 اردیبهشت، آخرین اردوی خود را قبل از مسابقات در تهران برگزار کرده و سپس راهی پکن می شود.
بیک لیک لی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران پس از پایان رقابت های آسیایی چین به هلند می رود تا در رقابت های جام جهانی با حریفان مسابقه دهد.
رقابت های بسکتبال سه نفره زنان قهرمانی آسیا سوم تا پنجم خرداد ماه در چین و بازی های جام جهانی از 27 خرداد تا 2 تیر ماه در هلند برگزار می شود.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.