به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که در محل خانه بسکتبال گرگان در حضور 500 تماشاگر به قضاوت بهار سعیدی فر به عنوان سرداور به همراه شیوا قربانی و ستاره یزدانی به عنوان داور اول و دوم و با حضور فاطمه خدایی و زهرا رحیمی نژاد به ترتیب به عنوان نماینده فدراسیون و ناظر داوری برگزار شد، تیم دانشگاه گلستان هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج 9 بر 11، 8 بر 13، 13 بر 23 و 13 بر 16 به میهمان خود واگذار کرد.
نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم دانشگاه گلستان در آغاز این بازی نیکو فتاحیان تهران، مریم حبیبی زاده، مارال رحیم زاده، نیلوفر سادات مفیدی و مهلا دیژطاهری (کاپیتان) را به میدان فرستاد.
همچنین آزاده زمان پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد یاران خود را با ترکیب اولیه شیدا شجاعی کهنه شهری، لوسینه ایسادوریان، سحر نجفی (کاپیتان)، فرزانه فروتن فرد و مائده پورحیدر شیرازی روانه میدان کرد.
تیم دانشگاه گلستان در پایان هفته ششم این رقابت ها در گروه خود از 6 بازی 2 برد، 4 باخت و 8 امتیاز دارد و با این اندوخته در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.
این تیم در هفته هفتم پنجشنبه آینده در بوشهر میهمان تیم باژوند این شهر خواهد بود.
همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 6 بازی، 5 برد و یک باخت 11 امتیاز را در کارنامه دارد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هیرو تهران در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفته و در هفته هفتم نیز روز پنجشنبه 29 آذر 97 در تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان کشور در 2 گروه 6 تیمی در دور مقدماتی در حال برگزاری است که تیم های دانشگاه گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی، هیرو تهران، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی گاز و باژوند بوشهر در گروه الف و تیم های پاز تهران، صدرا، نامی نو، نارسینا، گروه بهمن و خانه بسکتبال بندرعباس در گروه ب قرار دارند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.