به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار عصر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور یک هزار تماشاگر با قضاوت حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه جعفر محمدپور و ابراهیم شجاعی به عنوان داور اول و دوم برگزار شد.
در این بازی که محمد متین به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون در گرگان حضور یافته بود، تیم یِس آل در کوارترهای اول تا سوم به ترتیب با نتایج 19 بر 12، 21 بر 12 و 21 بر 16 میهمان خود را شکست داد اما در کوارتر چهارم با نتیجه 21 بر 11 بازی را واگذار کرد.
صالح مخدومی سرمربی یِس آل در این بازی بابک نظافت، رهام کبیر، دووین میشل، نیما بخشی و تایرون مک نیل را به عنوان 5 بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران فرزاد کوهیان سرمربی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب اولیه عرفان نساج پور، علی باهران، رضا لطفی، سینا هادی زاده و حامد سهراب نژاد به میدان پای نهادند.
در دیدار رفت تیم دانشگاه آزاد موفق شده بود تیم‌ یِس آل را مغلوب کند.
تیم یِس آل هم اکنون از 15 بازی 5 برد و 10 باخت در مجموع 20 امتیاز کسب کرده و در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته نهم در گرگان میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 15 بازی، دارای 7 برد و 8 باخت با مجموع 22 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و روز دوشنبه در تهران میزبان پالایش نفت آبادان خواهد بود.
همچنین تیم شهرداری گرگان‌ در تهران با نتیجه 75 بر 72 مغلوب مهرام این شهر شد و با 15 بازی، دارای 2 برد و 13 باخت و مجموع 17 امتیاز در رده نهم قرار دارد و روز دوشنبه در گرگان میزبان یس آل دیگر نماینده این شهر خواهد بود.
در کوارتر اول دیدار تیم های یس آل و دانشگاه آزاد لباس تیم داوری شباهت نزدیکی با لباس تیم یس آل داشت که باعث شد در چندین نوبت بازیکن تیم یس آل پاس های خود را به سمت داوران بدهند و همین مساله باعث شد که داوران در کوارتر دوم لباس های خود را تعویض نمایند.
3014/2729
*خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.