به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر امروز جمعه در حضور بیش از چهار هزار نفر تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، تیم شهرداری کوارترهای اول و سوم را به ترتیب با نتایج 21 بر 16 و 22 بر 16 به میهمان واگذار کرد اما در کوارترهای دوم و چهارم 15 بر 14 و 16 بر 10 از حریف پیشی گرفت.
در این بازی حمیدرضا کلاسنگیانی یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، بابک نظافت (کاپیتان)، امیر صدیقی، نیکولادراگوئیچ و حامد سهراب نژاد در برابر یاران هماد سامری سرمربی پالایش نفت با ترکیب اولیه آرن داودی، سعید داورپناه (کاپیتان)، رسول مظفری، مایک مازیار رستم پور و محمد حسن زاده قرار داد.
در این بازی امیر صدیقی از شهرداری گرگان با 19 امتیاز و اثرگذاری 19 موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت و آرن داودی از پالایش نفت با اثرگذاری 19 موثرترین بازیکن تیم خود با کسب 16 امتیاز شناخته شد.
همچنین سعید داورپناه با کسب 11 امتیاز و 11 ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد و اثرگذاری 18 را به نام خود ثبت کرد.
قضاوت این بازی را محمدرضا صالحیان به عنوان سرداور همراه صادق قنبری و رامین فتحی داور اول و دوم با نظارت حبیب خمجانی و حضور احمد نوروزی به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشتند.
رامین طباطبائی رییس فدراسیون بسکتبال و حامد حدادی از ملی پوشان این رشته به عنوان میهمانان ویژه این دیدار بودند.
بازی دوم 2 تیم از سری فینال فردا /شنبه/ ساعت 16 در گرگان برگزار خواهد شد.
قهرمان لیگ برتر باید برنده سه دیدار از مجموع پنج دیدار باشد که بازی سوم در آبادان و در صورت نیاز بازی های چهارم و پنجم به ترتیب در آبادان و گرگان برگزار خواهد شد.
2 تیم فینالیست پیش از این جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های غرب آسیا را دریافت کرده اند.
همچنین تیم های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران که راهی دیدار رده بندی شده بودند، به دلیل انگیزه نداشتن بازیکنان 2 تیم و با رضایت مسوولان باشگاه ها برای اولین بار در تاریخ بسکتبال ایران به مقام سوم مشترک دست یافتند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.