به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور حدود 500 تماشاگر به قضاوت ابراهیم عباس زاده به عنوان سرداور به همراه شهرام کرمی و سروش خادم الحسینی به عنوان داور اول و دوم برگزار شد.
در این بازی که محمود شفیعی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون در گرگان، حضور یافته بود، تیم یس آل در کوارتر اول با نتیجه 22 بر 13 میهمان خود را شکست داد، اما در کوارترهای دوم ، سوم و چهارم با نتایح 21 بر 18، 22 بر 21 و 21 بر 17 بازی را واگذار کرد.
صالح مخدومی سرمربی یس آل در این بازی، بابک نظافت، رهام کبیر، دووین میشل، نیما بخشی و تایرون مک نیل را به عنوان 5 بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان نیز حماد سامری سرمربی پالایش نفت آبادان، تیم خود را با ترکیب اولیه استیون برت، مهرداد آتشی، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه و محمد حسن زاده به میدان فرستاد.
در دیدار رفت این دوتتیم، تیم پالایش نفت موفق شده بود تیم‌ یس آل را مغلوب کند.
تیم یس آل هم اکنون با 13 بازی دارای 4 برد و 9 باخت و مجموع 17 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته هفتم در اهواز میهمان رعد پدافند خوزستان خواهد بود
تیم پالایش نفت آبادان که هفته بعد استراحت خواهد داشت، با 14 بازی، دارای 9 برد و 5 باخت با مجموع 23 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان‌ نیز امروز در تبریز با نتیجه 96 بر 52 مغلوب شهرداری این شهر شد
/1860/3014
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.